תוכלו להציע את המוצרים הטובים ביותר ובמחירים הטובים ביותר, אך הם לא יכולים להתקיים ללא שירות טוב. על מנת להעניק שירות מצוין לקהל הלקוחות שלכם, אתם לא צריכים בהכרח להיפגש איתם פנים אל מול פנים. מה אתם כן צריכים? זמינות, נגישות ותקשורת רציפה. טלפוניה או מרכזיה בענן, נותנת גם לכם את האפשרות לתקשר ברמה הפנים ארגונית ואל מול הלקוחות שלכם, בצורה מסודרת, חסכונית וישירה.
טלפוניה בענן, חוסכת מכם את כל ההשקעה הכספית הכרוכה בהקמת חדר שרתים. כידוע, "הענן" איננו אזור פיסי בכותלי בית העסק שלכם, אלא מחוצה לו. המשמעות היא שאינכם זקוקים לחדר שרתים ובטח שלא לאנשי תחזוקת רשת. טלפוניה בענן, מאפשרת לכם להעניק שירות מצוין לקהל הלקוחות שלכם, תוך שפתרונות המרכזיה מותאמים אליכם ואל הצרכים שלכם בצורה מדויקת!
התכונות הבולטות של טלפוניה בענן:
- שלוחה משרדית בענן
- תור שיחות למוקד
- זיהוי שיחה בינלאומי
- שלוחה סלולרית
- פקס למייל
- זמינות במתכונת 24/7
איך שירותי ענן מאפשרים לכם לתת שירות טוב יותר?
מרכזיה בענן משרתת את העובדים שלכם, וכך היא גם משררת את קהל הלקוחות שלכם! שירותי ענן מחזיקים ביתרון משמעותי, והוא באפס תלות בכוח אדם אנושי. כל מה שהעובדים שלכם צריכים על מנת לתקשר אתכם או לשרת את הלקוחות, הוא חיבור זמין לאינטרנט. כך, הם יכולים לשלוף מידע בקלות, להיחשף לנתונים שונים וכך לעבוד מכל עיר ומדינה ובכל שעה ביום!
המשמעות היא שכל עובד שלכם, יכול להעניק שירות מקום מכל בעולם! איך הלקוחות שלכם יוצאים נשכרים מזה? גם אם עובד שלכם נמצא בנסיעת עבודה לחו"ל או בחופשה, הוא יכול לתקשר עם הלקוחות מאחר וישנה אפשרות לבצע פעולות 24/7!
גדלים? קטנים? ישנו פתרון מצוין בעבורכם!
אחד היתרונות הבולטים של טלפוניה בענן, הוא הגמישות המוצעת לכם. אינכם צריכים להתחייב מראש למספר מסוים של שלוחות, אלא ליהפך! הטלפוניה בענן גדלה יחד אתכם, או לחילופין – קטנה יחד אתכם בהתאם לדפוסי הצריכה שלכם. לכל עסק ישנם צרכים משתנים, וכידוע – סביבה עסקית היא סביבה דינאמית שצריך להתאים אליה בכל פעם פתרונות שונים. כל עוד תבחרו במרכזיה בענן, השליטה אודות מספר השלוחות ויתר מרכיבי השירות – לגמרי בידיים שלכם!
מתחברים למרכזיה וצוללים אל עולם שלם של מידע!
מהרגע בו אתם מתחברים למרכזיה בענן, אנחנו דואגים לכם לפורטל אישי! עם כניסתכם אל הפורטל, תוכלו להיחשף לכמויות מידע אדירות, שיאפשרו לכם לבצע בקרות שונות. חלק מהמידע הנגיש לכם:
- שיחות מוקלטות
- פירוטי שיחות
שימו לב כי הודות למידע שכזה, אתם יכולים לשפר את חווית השירות שאתם מעניקים. איך זה עובד? תוכלו לבצע בקרות שירות, במטרה לאמוד את טיב השירות שמעניקים הנציגים שלכם. תוכלו גם אתם להאזין לשיחות מוקלטות, לציין את הדברים לשיפור ולשימור ולזמן את העובד שהעניק את השירות. יחד, תוכלו לשפר את השירות שאתם מעניקים, לשפר את שביעות הרצון הכללית ולשמר את הלקוחות שלכם בבית.
לאילו עסקים מתאימה המרכזיה בענן?
התשובה פשוטה למדי: לכל העסקים! גם אם העסק שלכם קטן, בינוני או גדול, הטלפוניה בענן מתאימה לכם. חשוב לציין כי בשונה מתאגידים גדולים שיכולים להרשות לעצמם הקמה של חדרי שרתים, ישנם עסקים קטנים עם תקציבים קטנים, שלא. במקרה הזה של טלפוניה בענן, לא צריך להתפשר על התקשורת הפנים ארגונית ואל מול הלקוחות, זאת הודות לשירות המותאם לצרכי העסק, מבלי שיש צורך להשקיע זמן וכסף בהקמת התשתית הרלוונטית. אם אתם יכולים להתקדם, למה שלא בעצם? לפרטים נוספים, פנו אלינו!
קראו עוד על שירותי ענן לעסקים