תרים אחר חברות מחשוב? בעולם כל כך מתקדם, בו יש שפע של טכנולוגיה, סביבות שרתים ומערכות ענן וכמובן גם הרבה אנשי מחשוב, קשה לדעת איך לבחור, חברת מחשוב שתתאים בדיוק כמו כפפה ליד. כזו שתדע לתת מענה בזמן אמת, ותדע לשמור על המידע שלכם ולספק שירות מהיר ומקצועי. בקיצור, תמורה שווה לכסף שלכם.
בכל נושא השירות פה בישראל ובעולם, הדגש בראש ובראשונה הוא על מקצועיות. אתם לא תהיו מעוניינים להזמין איש שירותי IT שלכם או לעבוד עם חברה, אשר אנשיה אינם מומחים בתחום העסקי, בו יש שלל סוגי פתרונות, הן מקומי והן בענן.
שרתים, מערכות גיבוי ואבטחת מידע ועוד. אפילו אם המחיר שלו מעולה וזול – אתם לא תתנו לו, ללא ידע ומומחיות, לגעת בציוד המחשוב שלכם, זול ככל שיהיה.
לכן, יש לברר כי בחברת המחשוב: יש איש או צוות מחשוב, שיש להם ניסיון ותעודות בתחום ומומחיות במתן פתרונות לתקלות בעסקים. כמו כן יש צורך בהכרת ציוד החומרה והתוכנה, ידע במניעת קריסות עתידיות, והרמת העסק במהירות האפשרית, במידה ויהיו כשלים.
המלצה, זהו כלי העבודה הטוב ביותר שיש לבעלי עסקים. כולם יעידו שכאשר בעל מקצוע מספק שירות טוב ומקצועי ללקוח, הלקוח הופך להיות האיש מכירות הכי טוב שלו.
אם ימשיך לתת שירות טוב ואיכותי – השמיים הם הגבול. אנא וודאו כי לחברה שאיתם אתם מעוניינים להתקשר, יש המלצות כתובות מלקוחות.
טלפונים ואנשי קשר, שאיתם תוכלו לדבר ולקבל מידע אודות חברת מחשוב. אל תהססו להתקשר, זה רק טוב בשבילכם.
בהקשר של בחירת חברת מחשוב – כדאי לדעת, האם חברת המחשוב יודעת, לאתר את הטכנולוגיה החדישה ביותר ולהתאימה לעסק שלך? האם היא יודעת, כיצד לשמור על המידע החשוב של העסק שלכם? חברת שירותי מחשוב | שירותי IT טובה ואיכותית לומדת כל הזמן.
הופכת להיות מאומנת תמיד בזמן לדברים הבאים בטכנולוגיה והכי חשוב, יודעת ומומחית באבטחת המידע שלא יעלם או יגיע לידיים לא נכונות.
אם כן, תוכלו תמיד להיות בראש שקט, ולקבל את מקסימום האבטחה והפתרונות הנכונים במקום אחד
לאור הניסיון שלנו, נוכחנו לדעת כי שירות ומקצועיות אלו שני דברים שונים. נכון, הם אמורים לעבוד ביחד, וכשהם באים ביחד אז אין יותר מושלם מזה.
שירות פירושו קבלת המענה בצורה אדיבה ומהירה, האם החברה אמינה? אדיבה? האם לטכנאי המחשבים המגיע מטעמה יש את כל הפרמטרים האלה? או שהוא מגיע לתת שירות ולברוח?
מחקרים אודות שירות לקוחות מוכיחים, שכאשר בעל מקצוע מספק שירות אדיב וסבלני, הלקוח מרגיש שיש לו את היכולת להתבטא ולשאול שאלות.
כך הוא יודע ששילם וקיבל תמורה מלאה לכספו. גם אם בעל המקצוע הקדיש לו רק 5 דקות נוספות בלבד.
בנוסף, כיום עם המעבר לסביבת הענן, שרתי גיבוי בענן והיכולת שלכם לראות את המידע מכל מקום, יש צורך רב בזמינות. רגע אחד, שלא יהיה ניתן לראות את המידע, יכול להשבית את כל המשרד. ולכן, כמעט רוב חברות המחשוב, מספקות מענה ותמיכה מהיר עד כמה שניתן או לחלופין עד השעות הקטנות של הלילה, בהן גם מבצעות תחזוקה לילית לשרתים ומערכות הגיבוי.
נושא הזמינות הינו גם דבר שכדאי לקחת בחשבון.
לסיכום, שירות סבלני, אדיב עם זמינות מרבית, בשילוב עם מקצועיות הוא שירות מקצועי שכל עסק צריך.
מצחיק שזה אחרון, נכון? יש כאלה שיגידו שזה הדבר הראשון שהם בודקים. אך לצערנו נפגשנו באנשים שאמרו זאת, אך הזול בסופו של דבר עלה להם ביוקר.
כסף זה לא הכל בחיים, הוא לא מחליף אושר, בעל עסק שלא מרוצה מחברת המחשוב שלו, אפילו שישלם 1 שקל על השירות, ימשיך להיות לא מרוצה. חברת שירותי מחשוב אינה נמדדת ב"כמה פעמים היא הגיעה לתת שירות", או "האם ניצלנו החודש את השירותים שלהם", או "המחיר שלהם זול". אלא ביציבות העסק והשקט הנפשי שלכם.
כל עוד הכל תקין ודופק כמו שצריך, סימן שהחברה מרוויחה את כספכם ביושר.
לכן, כשאתם במו"מ לפני עסקה או הסכם שירות עם החברה, אנו ממליצים להסתכל ראשית על כל הכללים הכתובים לעיל.
לוודא שאכן תקבלו את השירותים המתאימים לעסק שלכם, ולאחר מכן תוודאו שאכן המחיר מתאים לכיס שלכם
אנו ב-Entersys מספקים מגוון שירותי תמיכה למחשבים ותקשורת תחת קורת גג אחת. אנו פועלים תחת כל הכללים הכתובים כאן והם מנת חלקנו יום יום. יש לכם שאלות? מעוניינים בפגישת ייעוץ ללא התחייבות? צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם : 03-5783132
Call Now Button