לא משנה כמה מוכשרים חברי הצוות שאתם מעסיקים, הרי שעבודתם תלויה בשלל אמצעים טכניים שונים. כל עוד המחשבים, המערכות והשרתים תקינים, הרי שאתם יכולים לצפות ליום עבודה מוצלח. מה קורה בעת שאתם נתקלים בהודעות שגיאה או תקלות שמקורן במערכות המחשוב? הרי שאתם צריכים דבר אחד: תמיכה טכנית לעסקים.
אתם לא יכולים לשלוט באירועים בלתי צפויים במערכות ובמחשבים, אך אתם בהחלט יכולים לחבור לחברה המציעה לכם מענה איכותי, זמין ומקצועי של תמיכה טכנית. אז מה זה באמת אומר להעניק שירות של תמיכה טכנית ועל מה אנו מתחייבים בפניכם?
תמיכה טכנית – מה זה אומר בפועל?
כל יום עבודה מחדש, הוא פוטנציאל להישגים חדשים, לקוחות חדשים וחתימות על הסכמים. כל פעולה שמתבצעת כיום במסגרת העסקית, ללא יוצא מן הכלל, מבוססת על מערכות ממוחשבות. כל כשל, גם זה הכי קטן, יכול לפגוע בשגרת העבודה שלכם ובהתקדמותכם העסקית. הבשורה הפחות משמחת היא שתקלות שונות במערכות המחשוב יכולות לצוץ ברמה היומית (ויותר מפעם אחת ביום). הבשורה המשמחת מאד היא שתקלות שכאלו לא בהכרח יובילו לקריסה מערכתית שלכם כארגון.
שירות של תמיכה טכנית נועד בדיוק בשביל הדברים האלו! לא תמיד תדעו איך לתפעל מערכות, איך להתמודד אל מול שגיאות שלא הכרתם עם גיבוי בענן, או עם טלפוניה שלא מעבירה שיחות. בדיוק בשביל, מוצע לכם שירות איכותי שמאפשר לכם להתמודד עם כל אירוע בלתי צפוי במהלך שגרת העבודה. בעוד תקלות בלתי צפויות מתורגמות על ידכם ליום עבודה מבוזבז, עבור נציגי התמיכה טכנית מדובר על תקלות שניתן לפתור בתוך שניות.
אתם לא מסתייעים בשירות של תמיכה טכנית? כאן מתחילה הבעיה
כשאין חברה שמציעה לכם שירות של תמיכה טכנית, אתם חשופים לנזקים – ברמה הפנים ארגונית וכמובן שאל מול הלקוחות שלכם. עבור מי שנמצא בצד השני – הלקוחות, אתם אלו שצריכים לספק מענה בכל רגע נתון. בעת שמערכות המחשוב שלכם לא מתפקדות (מכל סיבה שלא תהיה), אתם נתפשים כלא רציניים. שירות התמיכה הטכנית מעניק לכם את השקט כי יש מי שמסייע לכם בכל רגע נתון!
ברמה הפנים ארגונית, כשלים במערכות, מרכזיות או בשרתים, מונעים מהעובדים שלכם לבצע את עבודתם. כך, יום עבודה מבטיח הופך להיום שבו לא הצלחתם להעביר מידע ברמה הפנים ארגונית, אתם מבזבזים כסף רב על שכר עובדים מבלי שהם יכולים לבצע את עבודתם, ובעיקר: מכניסים את עצמכם ללחצים מיותרים. מענה בדמות תמיכה טכנית לעסקים חוסך מכם התעסקויות מיותרות, ומאפשר לכם גם באירועי SOS לפתור תקלות ולקבל מענה מיידי על שאלות.
זמן הוא כסף: פתרון מהיר כתנאי סף!
שירות של תמיכה טכנית נמדד באיכות, אך גם במיידיות שלו. אנחנו ב-Entersys מתחייבים להעניק לקהל לקוחותינו שירות מהיר! בעת שצצה תקלה, היא יכולה להשבית מערכות של צוותים גדולים. חשוב להבין כי תקלה מכל סוג, יוצרת תגובת שרשרת: כשהעובד שלכם לא יכול לעשות שימוש בתוכנה או שאין לו חיבור זמין לרשת, הוא גם לא יכול לשרת את הלקוח שלכם. אנו מספקים מענה יצירתי, איכותי ומהיר!
אדיבות מנציגי התמיכה – עד כמה היא חשובה?
חשובה מאד. בעת שישנה תקלה שבגללה אתם פונים אל מוקד תמיכה, סביר מאד להניח שאתם נמצאים במצב רגשי מתוח, לחוץ וחושש. לצד המקצועיות, חשוב שנציגי התמיכה יהיו גם אנשים של אנשים. אנו מתחייבים על שירות אדיב, סבלני, קשוב ומכיל – הכל על מנת להבטיח שביעות רצון מלא עד לפתרון התקלה.